”Modelbouw in Actie” in het Aviodrome te Lelystad

Beste leden,

Komende zaterdag 20 juni wordt in het Aviodrome te Lelystad “Modelbouw in Actie” gehouden. Dit is een themadag die in het teken staat van de modelbouw. Op deze dag zijn een aantal modelbouwverenigingen aanwezig om zich aan het publiek te presenteren. Ook de KNVvL zal aanwezig zijn.
De modelvliegclub uit Putten was de enige modelvliegclub tijdens deze dag. Zij hebben zich echter op het laatste moment afgemeld. Hierdoor zijn er 3 tafels (totaal 6 meter) vrijgekomen die wij als Modelbouwvereniging Jules Verne gratis mogen invullen. We hebben besloten van dit aanbod gebruik te maken. Dit houdt in dat we modellen en leden nodig hebben om hier invulling aan te kunnen geven. We willen een afspiegeling van onze vereniging laten zien aan het publiek, dus van beginnerstoestellen tot gevorderd, brandstof en elektro, in aanbouw etc. Op de stand is stroom aanwezig voor bijvoorbeeld een simulator.
Concreet dus de vraag wie kan en wil zaterdag meehelpen en stelt een model beschikbaar. We mogen maximaal 6 personen als standbemanning opgeven. Deze personen kunnen kosteloos naar binnen. Overige leden betalen maar € 9,95 per persoon op vertoon van de lidmaatschapspas (KNVvL pas). Een aantal leden hebben al vrije entree via de stichting Phantasy in Blue. Mochten we meer dan 6 deelnemers hebben dan stellen we voor de entreekosten te verdelen over de groep. Omdat het kort dag is graag zo snel mogelijk, maar uiterlijk morgenmiddag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Bestuur Modelbouwvereniging Jules Verne
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.